Spännande jobbmöjlighet: Medarbetare till Teknisk Support i Linköping!
Har du en passion för att hjälpa kunder och vill vara en del av ett dynamiskt team? Då kan detta vara möjligheten för dig! Prek söker en engagerad medarbetare till vår tekniska support i Linköping. I denna roll kommer du att supportera både kunders tekniska utrustning samt viss support av CRM-systemet Fasad.
Din roll:
Tillsammans med ditt team kommer du vara en representant för Prek gentemot kund och ha regelbunden kontakt med dem. Din vardag kommer att inkludera:
- Hantera teknisk support och kundvård för att identifiera kunder i behov av stöd, utbildning eller vidareutveckling.
- Fungera som rådgivare för våra kunder och ta ansvar för att hjälpa dem använda deras och våra verktyg på bästa sätt.
Dina kompetenser:
För att lyckas i denna roll bör du ha goda kunskaper inom:
- Skrivarhantering/installation.
- Kontrollera/installera VPN.
- Hantering av QNAP NAS.
- Förmåga att felsöka och guida kunder i internetanslutning.
- Mycket goda kunskaper i Office 365-programvaran samt Windows 10/11.
- Användarhantering för både MAC och PC.
- Konfiguration och uppstart av datorer/användare.
- Hantering av Microsoft 365 mejl licenser och administration.
Dina egenskaper:
- Du älskar att interagera med och hjälpa kunder.
- Du är en god kommunikatör, både i skrift och tal.
- Du är kapabel att hantera flera olika uppgifter.
- Du gillar att ta ansvar och är redo att fatta egna beslut och ta initiativ.
- Du trivs i en miljö där det händer mycket.
- Du är en lagspelare och trivs i en arbetsmiljö med härliga kollegor.
- Du har ett genuint teknikintresse.
Tjänsten innebär arbete på Preks kontor i centrala Linköping, med möjlighet till visst hemarbete efter överenskommelse.
Tjänsten är ett vikariat med start omgående till och med september 2024.
Om detta låter som en spännande möjlighet för dig, skicka in ditt CV och ett personligt brev till linda.svahn@prek.se. Vi läser ansökningar löpande. Välkommen att bli en del av vårt team!