PREK Leadshantering – för att
skapa affärer
PREK Leadshantering är en webbapp byggd för att samarbetsparters på ett enkelt sätt ska kunna skicka leads och tips till varandra.
Såhär fungerar PREK Leadshantering!
Ett företag bestämmer vilka som man önskar få med i systemet och skickar ut ett nyhetsbrev till aktuella användare. När användaren får nyhetsbrevet klickar personen på en ikon som installerar en webbapp – som är klar att använda.
När användaren får ett lead som denne vill skicka vidare är det bara att öppna leadshanteraren, fylla i formuläret med kontaktuppgifter och fritext om vad det innebär. Därefter skickas det iväg till den mottagare som sändaren valt. Snabbt, direkt och enkelt — med utförlig rapport, tidsuppföljning och statistik.
PREK Leadshantering – tävla för mer affärer!
Systemet tillåter tävlingar – som t.ex ”mest skickade leads”, ”flest leads som blev affär” eller ”största leadsvärde under förutbestämd tidsperiod”. En del företag väljer att ta in och presentera statistik på t.ex. sitt intranät för att ytterligare skapa lite tävlingsnerv.
Än så länge krävs att en kund kontaktar oss på PREK för att starta upp Leadshanteringen.